OLUTVERKKO – uutisia ja tietoa oluesta

Suomalaisen oluenystävän oma verkosto

HOK-Elannon Uudenmaan ravintoloissa Pienpanimoviikot maaliskuussa

with one comment

Pääkaupunkiseudulla toimivan Osuusliike HOK-Elannon 46 ravintolaa eri puolilla Uuttamaata ovat koonneet oman alueen pientuottajien oluiden ja muiden juomien valikoiman. Pienpanimoviikot kestävät koko maaliskuun 2.-31.3.2017.

Viikkojen aikana on myös maistelutilaisuuksia ja panimoiden edustajien asiantuntemuksella järjestettäviä esittelytilaisuuksia.  Valikoimat vaihtelevat ravintolakohtaisesti.

Mukana Pienpanimoviikoilla on kuusi panimoa: Alberga Brewing Co, Fat Lizard Brewing Co ja Olarin Panimo Oy Espoosta, Rakuuna Olut Oy:n ravintolapanimo ja Stadin Panimo Oy Helsingistä sekä Loviisassa toimiva Malmgårdin Panimo – Malmgårds Bryggeri, joka on kuluvan vuoden alussa sulautunut helsinkiläiseen MBH-Breweries Oy:öön. Lisäksi mukana on Helsinki Distilling Co -tislaamo.

Olarin Panimo 2015 tunnusBryggeri Helsinki 2013 tunnusFat Lizard Brewing Company, 2013, tunnusAlberga Brewing Co 2016 tunnus

Stadin Panimo tunnusmgp Malmgardin Panimo 2111 tunnus.

* Maistelutuokioita: * ke 8.3. klo 18 Sports Academy Iso Omena, Espoo (Olarin Panimo Oy, Espoo), * ti 14.3. klo 17 Kaisla, Hki (Stadin Panimo Oy, Hki), * ti 21.3. klo 17 Ølhus Kobenhavn (Rakuuna Olut Oy, Hki), * ti 22.3. klo 17 Ølhus Oslo, Hki (MBH Breweries Oy / Malmgård), * ke 29.3. klo 18 William K. Kur­vi (Fat Lizar­d, mukana myös hyönteiskokki).

HDCO Helsinki Distilling Co tunnus* Esittelyiltoja, vapaa pääsy: * ke 8.3. klo 17 Casa Largo, Asema-aukio, Hki (Alberga Brewing Co, Espoo),* pe 17.3. klo 17 Pub Gaselli, Hki (Fat Lizard), * ke 23.3. klo 17 Belge, Hki (MBH Breweries Oy / Malmgård), * ke 29.3. klo 17 Espan Kappeli, Hki (Helsinki Distilling Co, Hki).

Advertisements

Written by Toimittaja

02.03.2017 klo 10:22

Yksi vastaus

Subscribe to comments with RSS.

  1. Laskeskelimme kavereiden kanssa hintoja ja tuntuu kuin ne olisivat jopa kalliinpia kuin normaalisti. Hyvä veto tiestysti kun laitta juomat 0,3 tuoppiin niin eihän sitä kukaan huomaa! Mut hei jos tällä kampanjalla on tarkoitus edistää ja markkinoida pienpanimoiden tuotteita niin olisiko mitään jos kaikki luopuisivat vähän omasta katteestaan ja kansa saisi oikeasti alennusta ja kynnys madaltuisi maistella uusia merkkejä.

    Tykkää

    Méme Jeskanen

    08.03.2017 at 10:14


Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: